PART NOSE!

Kan ju säga att livet e fan en fest!
Jag paow lina å ewe gick hem te niklas å käka lite mat vi hade me oss.
sen var vi uttråkade så vi började dricka, väldigt tidigt, runt 6 va?
Vi körde Fuck the dealer & öl spel. Vi vart påverkade. MUHA.
Det började droppa in folk allt eftersom å de va inte ens meningen att vi skulle festa där :S
Teslut drog alla, nånstans?
Festen fortsatte & jag med. Men de vart riktigt mycet för mycket för mig.
en snubbe ville slänga ut mig för att jag hade snott öl, HADE JA INTE ALLS DE.
men jag fick stanna, haha.
Jag låssades kissa i badkaret för att va "cool" ehe?
Var för ärlig mot folk..
Var beroende av Ewe.
Döpte om folk på mobilen. Tex; Ewe - Kaningen<3 Lina- Gullet<3 Paow- slempaow<3
Å de bästa ja gjorde, VURPA! å tog emot mig med näsan. Så den e ganska svullen idag.
Mer om festen kommer sen!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Aj aj!

2010-10-21 @ 19:25:17
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0