Jag bara måste...

...skriva ett depp inlägg.
jag känner mig skit konstig. I hela mig. Jag vet inte vad det är. Nä nu ljög jag.. det vet jag ju visste. Det är mitt monster som styper mig i min hjärna. han vill inte att jag ska ta nå mer luft nu. Det får vara nog. Det gör ont i mig för han vill verkligen att jag inte ska andas. vad ska jag då göra? varför är jag här?
jag orkar inte att alla ser mig. Fast, jag vill ju synas? Som en smal lång skugga som kommer bakom dig.
jag vill att folk ska se mig så mycket att dom vänder sig om & kollar efter mig, för att mina kinder sjunker in så mycket, för att mina nyckelben nästan skär genom skinnet... och det är inte mina bröst dom kollar på, det är revbenen som syns.  Jag vill att folk ska vända sig om för jag ska vara spännande, konstig ocg för vissa äcklig. Vissa ska känna avund, för dom vill se ut som jag som i andras ögon är ett monster.
Men jag är inte det.. jag är den skuggan som du kliver ur för att komma ut i solen. Jag skymmer sikten, men inte för att jag är beundrande smal & vacker. Utan för att jag bara är för mycket. Jag syns, hörs & gör mig till alderles för mycket. Undra vem jag är? Undra vad jag ens vill med allt detta?
Undra hur jag kommer göra med mitt liv? kommer jag orka? kommer jag verkligen orka jobba mer med att försöka hinna före monstret i hjärnan och strypa honom först? Är det han som ska dö kanske? men vem ska då hindra mig från maten? vem ska då säga stop, ja & nej till det jag vill ha?
Måste jag själv ha koll på alla kalorier?! Det kommer jag inte orka. det gör mitt monster åt mig.
Förlåt monstret. jag kom precis på hur mycket jag älskar dig och hur mycket du hjälper mig.. med att bli det jag vill.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

:( Ta dig ur det!

2010-10-17 @ 11:07:01
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: olivia

KÄMPA SANDRA

2010-10-17 @ 14:20:41
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: börjar på L

exat var det så för mig gummsan känner igen dedär man vill inte bara vara smal utan äkligt smal typ bara skellet hamna på sjukhuste och åka rullstol på ätstörningsenhet och sedan så alla skulle se mig jag ville skära mig jag ville bara döööö men ändå vara hyper smal allt var bara skiit och det verkade som ingen fattade stt jag verkligen ville det. men assså va stark kämpa emot du bara förlorar tid tiden går men du står kvar på samma plats alla kompsar meänniskor har kul och lever vidare även fast de tycker synd om dig. alla lever vidar. jag menar du vill ju inte ligga på sjukhuset eller må dåligt resten av livet om du ändå ska leva och medans dina kompisar nujuter, de ända du tänker på dagarna är mat och vikt du tar inte in det posetiva och glädjen och lyckan från din kille ock kompisar på riktigt för kroppen vikten maten proiteras alltid först ellerhur:/ och tänk att livet fortsätte och när du väl bli frisk så har alla redan gått förbi och varit ungdommar tagit studenet haft kuuul festat och varit små medans du är kanske över 20 och precisa kanske blivit frisk då måste du liksom börja om från början och ha kul men de kommer inte bli samma sak för då har du misssat kompisarna men studenten och allt di kommer ångra dig fett mycket gumman skaffa riktig hjälp och kämpa så fisen och bli frisk man är bara und och liten engång sen kommer du vara vuxen resten av livet! ha kul nu med dina kompisar snälla och tänk inte på mat och vikt, jag förstår att de är fett jobiigt men när du väl har fått hjälp så kommer det i slut ändan bli mycket bättre det lovar jag jag har själv varit där! kanske under behandlingen kommer vara kass. jag som had dålig bardom vill ju nästa ta livet av mig på behandligen för de tog inte bara tag i ätstörningen utan i andra psykiska problem man hade runtomkring men det var hur bar som helst jag lärde mig se mitt riktiga jag, för jag såg någon anna i spegeln än vad jag gjorde. jag kollar på gamla bilder och sååg att jag var jättesmal men inte var ja ju lycklig för de ellerhur varför va ja inte glaf om jag var smal! ju smalare man blir ju tjolare ser man sig själv de e snat! kämpa på gumman och kom ihåg slösa inte tid livet kompisar går vidare medans du står still med din mat och vikt! glöm inte bort att du bara är ung en gång och tar studenten en gång snäll ta hjälp om du behöver det det är verkligen det bästa som hände mig att min mamma yjatade på mig och tillslut gick jag till ätstörningsenheten, viss jag förlorade 1 år på behanlingen men nu mår jag mycket bättre och är mycket klokare i huvudet och jag har ett mål att jag ska åka till usa och bli modell eller skådespelare även fast jag bara är 1,60! viss jag förlorade ett år på behandlingen men mycket bättre de än att leva hela livet i en lögn och i ett hörn med maten och våfen i huvudet ständigt! jaf´g vet att livet har en mening även fast det känns piss heltiden så vet jag att nått bra kommer händsa bara man tror på sin dröm även fast den är overklig, tror man på den och håller fast vid den så kommer den bli verklig till slut! alla kan nå sina drömmar det kan jag lova!!!!!!!jag vet och tror på det gummsan du är ju så himla fin nu förstör inte dig själv snälla du är så grymt coool tjej snäll får ont i magen bara av att tänka på dig tro på dig själv sandra du är en verkligen unik och speciell tjej fuck of alla andra som trycker ner dig de är bara looosers! du är ju en av A-personerna i österund de som är över du vet en av de bästa som der bar ut och klär sig braaa har bar stil och allt fisen du är bara BÄST!!!!!<3<3<3<3<3<3

2010-10-22 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0