IIH!

Trött som fan, men må ju ta vara på dan så de e bara upp å hoppa!
Har haft en gör skön helg. Grymmt skönt att inte festa för en gångs skull, he-he.
Men kunde inte hålla mig från alcoholen ndå, fick ju ett glas rosé av mor min igår.
Aja. kan inte säga mycket mer än att jag e så sjukt glad över allt jag fått! Å fortfarande i chock efter min Ed Hardy väska.  Ja minns när jag å mor va på stan å kolla på en väska till na, så såg ja Ed Hardy väskan å vart kär på en gång å sa "de här e de nda jag ösnkar mig när jag fyller år!" men sen har jag inte vågar nämna den igen, eftersom den e så satans dyr för att va en väska. Ja skrev inte äns upp den på va ja önska mig för de kändes så onödigt. ÅSÅ FÅR JA DEN! HELT SJUKT!!!! Jag ska va så sjukt rädd om den. ojojoj.
Å fan va ja älskar Ed Hardy.




Kommentarer
Postat av: FCKINGCRAZY

väskan är assnygg!

2010-10-03 @ 14:50:33
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0