idag e en bra dag!

farmor farfar mormor morfar jocke & emelie har vart här å grattat mig. Det var mys! vi käka smörgåstårta åså gjorde mamma nån tårta som inte vart en tårta :D as kul, de va bara massa kladd. hihi skit kul. Men ja käka iaf upp alla hallon. JUMMY.
Fick iaf ihop lite pengar ;) åså fick ja en film av jocke å emelie. å man får inte glömma! As mysiga vantar som mormor stickat. Harom påme nu. MYYYS.
Ja tog iaf en hundring å drog på motormässan med bror å emelie å kom hem med en Aerosmith dvd. JUMMY.
Kanske ska slå påren nu vetja.
Å FÖRRESTEN. JAG SKITER I ATT SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN FÖR ERA FRÅGOR VAR SÄMST & BARA SÅ VIDRIGA SÅ DE E INGEN IDÉ.


jag & min bästis.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hoppas du sover gott! :) kram

2010-10-02 @ 23:30:06
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Mekko!

Om man vill köpa nått så mailar man mig och säger vad man vill ha, när man överfört pengar ser jag till att de man vill ha skickas :)

2010-10-03 @ 11:31:04
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0