Evil me


Imorrn har vi prov i permanent å jag kommer faila totalt!
Så, när jag klippt Elias så ska ajg sätta mig å läääsa tills jag ska sova. För jag ska fan klarart!
Längtar tills på fredag ja! Lätt dag på skolan å sen ska man träna med Sofia. Efter de; hem å trixxa å klockan 6 ska ja käka middag med Linn Sofia & Frida, sen ska vi spela spel hela kvällen.
Blev glad när jag fick den inbjudan!
Å skönt att man har nära hem om man glömt nå, eller om man e trött!
(eftersom sofia hyr lägenheten på våran gård)

Kommentarer
Postat av: Hannna

Hello, om du känner för det så kan jag göra en ny header åt dig om du ledsnat på den du har? :) Du har ju som haft den här ett bra tag nu!

Pussi

2010-10-13 @ 19:39:56
URL: http://hannnaocklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0