SJUKHUS HÄNG

Nu har ja hängt på ett sjukhus från klockan 5. Inte för att de e fel på mig, utan för att mammsen har haft ett releaseparty för sin bok hon skrivit med sin kompis. Det var trevligt! Å ja vart förvånad över hur många som kände igen mig. eftersom att det mest var äldre som jobbat där eller vart patienter där.
Iaf så var det några av de första som kom som frågade mamma vem som var hennes dotter (det var en till flicka där) så sa hon mig ju, sååklart. Så dom ba; gud vad fin du är. du har blivit så fin.
HUR OFTA HÄNDER DET?! att äldre människor tycker att en människa som jag, en nåldyna med gnuggisar, e fin?
Aja, jag vart glad iaf.
I alla fall. Anette & Anette satt å signerade böcker å vi sålde som f******n. Glá för mamma ja :)
Jag fick iaf en sign på armen.. coolt va?
Men dom har ju iofs sååååå rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0