PUUUUS

Skypar med mannen medans jag väntar på att snön ska falla.
E less på att de ska vara så kallt, men ingen snö. Om de ndå ska va kallt så kan de ju va snö! Så de blir lite ljusare å. Gillar inte när de e så sjukt mörkt ute på morgonen när man ska med bussen på skolan.
annars tycker jag att mörker e mysigt. Tänk att sitta inne med tända ljus, dricka en kopp kaffe & kolla på film. Eller ligga i soffan med sin varma hund och mysa. mmmh!
I all  fall så kryper jag till kojjs nu. Har så sjukt ont i huvet, näsan e täppt å de känns som att täppan går ända upp te hjärnan. urk. Så imorrn = Grey´s anatomy & prommenad.  sen 15.15 ska jag på behandlingen.. Längtar inte tills de, så efter 16.00 imorgon kommer ni bara se massa pms inlägg här.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sverrealva

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-01-05 @ 12:59:06
URL: http://sverrealva.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0