PUSS. M

Min rygg, a... I DIE som sagt. MEN de roliga e att jag har bara ett pyttepytt blåmärke,typ lite stor som en tia :S De stör mig, för jag har så fruktansvärt ont.
Kylen & frysen kom iaf igår, så idag ska vi ställa de på plats & handla lite mat :) Dom levererade de så sent igår, runt elva & skåpen måste stå stilla i 24 timmar innan man börjar använda dom. De va pga nån vätska som rinner runt i de. Aja skit samma.
Nu ska jag ta en dusch, få ut allt glidmedel jag har i håret (skämt å sido..) å sen ska jag på praktik.
Ska på lunch date med mathias & hans jobbarkompisar idag. Dom äter alltid på kinan på fredagar å tar en fredags öl på de. Så självklart ska jag hänga med! (fast, inte ta en öl då, eftersom att jag lovat att inte dricka innan nyår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0