POOR LITTLE GIRL!

Sov som en stock på bussen. Var helt död. Men tog mig upp på skolan ndå, utan att fara ihop till en säck me ris. Iaf så klarade jag permanentprovet idag som vi hade. Att rulla klart ett huvud inom 60 min, OFC I MADE IT! E man frissa eller e man lixxom?
Sen så fick ja en kund som jag höll på å svimma när ja fick. Alltså, för febern. Så AnnaMaria fick ta över. Så snäll å förstående lärare!Sen satt vi å lyssna på en som pratade om att man ska vara glad varje dag,a..de va väl de hon sa. Sen tog man sig teslut HEM! Å imorrn ska ja va hemma. Dels för att de e Onsdag å min ledia dag, å dels för att om de vore en annan da så hade ja stannat hemma ndå. Ja menar bara, Tjecka ögonen ja hade i morse!
Reeed reeed wine *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0