JAG FATTAR INTE!!

igår tog jag ett par glas vin, inte många för att va jag lixxom, brukar ju sno hela dunkarna av denize lixxom.. haha, skämt å sido... ja tog några glas & en öl, å jag vart heeelt åt helvete. Ja vart samma som när ja drack morgan i helgen. Minnesluckor, vurpor, bråk.. aa, u name it. å ja e fan inte stolt alltså, jag sa att jag inte skulle bli för full, men vafan lixxom? lyckades man eller gjorde man?! fyfan. Så nu ska man gå runt med ångest i en vecka..
Iaf, mitt huvud sprängs snart, min rygg gör ont som in i helvete, magen kurrar å jag e sjukt trött.
Så nu ska jag hoppa in i duschen, åka te solna å hämta lite saker å sen ska jag på praktiken.
Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0