FUCKING FAT ASS

varför sitter jag i sängen med datorn i mitt knä när jag vet att jag borde röra på mig? Jag vet att jag borde ta en promenad längs kanalen, gå springa gå springa MOOOVE YOUR ASSSS.
Men ikke. istället sitter jag här och läser tränings bloggar, kollar på muskliga kvinnor som har 1000gånger snyggare kropp än en själv, pinsamt.. Jag e fan ung å ska va vacker!
Jag behöver motivation. jag behöver ett mål & en planering på hur mitt liv ska se ut.
jag har redan min lista över hur jag ska käka, men det räcker inte. Ge mig en planering över träning å allt! plus..mitt gymkort går ut den 11e Nov, så ja kommer inte ens hinna träna hemma.
Kul för er att kolla min blogg i vinter när jag gått å blitt fat ass. A, de blir intressant. Så stay with me å kolla.
Nä, nu ska jag ta en prommenad, sen senare ska jag på praktiken å kolla på en affro permanent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0