urk...

urk va kass ja e..
Allt jag lagt ut på att sälja saker osv har jag inte tjänat på typ.. Har nästan gått back känns de som!
måste betala fakturor till tradera, frakterna går på mer än jag trott fast att jag plusat på lite i auktionerna. Å ingen vill ju typ ha sakerna.  Aja, ni kan ju gå in å kolla om ni vill.
Tänk på att jag gör bra saker för pengarna!:D

Korsett

Jacka

Tights

Klicka på säljarens alla annonser å kolla där vetja!


Iaf så blir de en dag hemma imorgon. Jag kan inte hosta för att de gör så ont i halsen. URK. inte alls kul... åså måste jag till tandläkarn klockan 17.50, å jag vet inte vart de e för huset dom höll till i har brunnit så dr e dom inte mera!
Å ica måste jag på å, handla mat till tågresan å posta tardera saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0