snyggo grill grill




Mina blåmärken är inte så tyfliga, men dom finns! Dock kanske ni ser lurrvet på mina ben as bra?
Det är ju i alla fall så att jag ALLTID har blåmärken på mina ben dagen efter en ute kväll. De e lite kul om man tänkter på det. Dock så ramlar jag ju inte! Å springer inte in i saker! Så jag fattar inte var problemet sitter.

Hade i alla fall en kalas kul kväll igår, + dag. För de roliga började innan allt börjat. Vi var på Coop parkeringen å skulle in på coop. Det kommer en bil å chaffisen glor as mkt på oss, så hör vi KRASH å kollar dit. Då har stackarn fokuserat sig på oss å kört rakt in i en parkerad bil. Han backade å körde ut igen men hans fälg hade fastnat på bilens dragkrok! haha. ojoj vad kul det var. kunde inte sluta skratta åt de.


Grillningen hos Iza va as lyckad! Trevligt folk å massa kallabalik såklart också, men så ska det ju vara.
BTW så måste ja berätta hur vacker ja va igår. antar jag?!
Eftersom de kom en kille å tog mig en bit från mina kompisar ute å ba
" jag finner inga ord. Jag har stått och kollat på dig skitlänge nu å, jag vet inte vad ajg ska säga.Du e så jävla vacker så jag finner inga ord. Din stil, hela du"

MUHAHA



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Jag får också blåmärken hela tiden! Dock utan utekvällar. Hm... haha! xD

2010-05-08 @ 23:45:19
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Amalia

Gillar din stil tjejen!!



Fin blogg=)

2010-05-09 @ 11:35:21
URL: http://sweetnovemberlife.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh, vart har du köpt solbrillorna? Grymt snygga! :>

2010-05-09 @ 12:16:09
Postat av: sandra

Emma; ja köpte dom på ur & penn förra sommaren

2010-05-09 @ 12:28:19
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0