puss fintjejerna!

efter skolan stannade jag i stan och gjorde en uppsättning på Patricia. Hon hade ändrat val från igår till idag;D haha
det va lite synd, för jag tror de vi testat igår hade blivit finare.
Iaf..
Efter det så gick jag på stan. Köpte ännu en inflyttningspresent till hjärtat & även en batteri lampa i rosa till Srf.
Kikade en liten sväng på Programbalen. Ignorerade alla jag kännde, orkade inte fota dom, men så vart jag hungrig å less så jag gick bak i bik kön å hittade tillslut Emelie å Anette, dom jag ville se!

Å gud så fina dom var!





hemma har jag bara vart ute på prommenixx med mammsen, nu har jag as ont i höfterna.
uurk.

i kväll blir de as tidig kväll. Kanske lägger mig om 20 min.

förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0