planerarn.


tja bra kamera.
Sitter iaf å käkar rostade kikärtor som e as jummy. NOMNOM, goare än godis. heh.
Idag va jag å mor min ute å åkte. Kollade som sagt på massa inredning osv. Men själv var jag as trött, somnade inte förän vid 4 inatt, men jag orkade mig iaf genom alla affärerna.


På Jysk köpte jag tre stycken solstolar till Swedenrock. Tre stycken bara för att de e ju bra å ha. Folk snor dom ju helatiden åså, så då ska man ju ha reserv i tältet:D åså varom billiga, 80 kr st!
Köpte även djupa rektangulära papperstalrikar dit.




E så taggad! Om två veckor är jag och emma i sthlm å e helt vilda å uppspelta.
Längtar som fanken!

Så nu ska jag förbereda mig lite med packning osv, så tog upp mammas fjällvandrings väska som jag ska ha där.
Hoppas den inte går sönder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0