Min älskling, steven!

Denna tavla målade jag i sommras, min första tavla å de va inte så lätt att måla en sån snygging.
Men något blev det i alla fall!
Å nu ska jag ju få se han i sommar å ville ha en tissha med honom på, så jag målade denna bild över på ett vitt gammalt linne ja hitta.
Snoken på han vart sne, hela han vart dock mupp så ja orkar inte rada upp allt ;D




så blev han iaf...



Å igår träffa ja Fia på HM, å hon visa mig att de kommit Aerosmith linnen dit! HOHO va glá ja vart!
(nu har jag på mig mitt helt egna linne därifrån, hihihiihi)

AS SNYGGT!? ja vet.

Men de ja tycker suger e att de e på HM, det betyder att de kommer komma massssor av små töntiga fjortisar med likadana linnen å ba, coooooool.

Åså om man frågar dom ba; ÅH! gillar du också Aerosmith?
då kommer dom ba ; (höjjer ögonbrynen) Aerro vadå?
jag; jamen, du har ju ett linne med det bandet?
fjortisen ; Jahaa! jag tyckte bara trycket va coolt! hihi.


Det kommer störa mig som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0