kurrkurr

Snacka om att man e hungrig nu. Fast att jag har ätit som en flodhäst idag så kurrar magen. Kanske inte har ätit tillräckligt ndå, haha;D MERA MAAT.
Mamma göra korvståganoff till henne jocke å pappa, jag e lat å tog upp färdig mat ur frysen. Glömmer ju bort att mamma stoppar bort saker dit då å då. men nu vart de moussaka, om de äns stavas så.
Något grekiskt och as gottt.. NOMNOM.






Jag har i alla fall bara 11 dagar kvar hemma i östersund, sen är jag borta i stockholm i en månad med hjärtat:D
Kommer ha kalas mys med han, å bo i egen lägenhet!  WIHO.
Ska locka ner kompisar under en helg också.. hehehehehhehe.


Iaf så börjar mitt å Emmas äventyr om; 9 dagar! Då är de alltså torsdag å då kommer hon till mig.
Vi ska hänga på studenten å sen på lördagen bär det av till stockholm. YEEEY.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, det är ju faktiskt sant. Kanske därför det har vuxit så bra på senaste? Haha ;D

2010-05-25 @ 19:11:48
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Lillie ♥

SV: det är väl bra :) Vad gör du ?

2010-05-25 @ 19:11:57
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0