helvetesjävlaskit

för ett bra tag sen kom det alltid med i mina inlägg att jag satt och lipa.
Å det kan jag skriva nu igen.
Jag sitter å lipar, jävla lipsill.

Det är inte alls min dag idag. Somna med ångest och oro i hela kroppen. Vakna lika så å tar på mig kläder som bara skriker "jag är trött, irreterad, helt slut och jag vill inte att du ska kolla på mig". När jag kommer till skolan så hörjag ord och meningar jag inte vill höra som ökar min ångest reält.
Sitter å smuttar på ett glas vatten och lyssnar bara till tankarna i mitt huvud istället för det alla andra pratar om.
  Det visar sig sen att alla ska ha Nationella proven, å att jag kunnat lega hemma å sova tills lunch tåget gått. Det kan blivit ca 5 timmar mer än jag gjort inatt.
kommer till salongen och nu får jag sitta och surfa själv här tills klockan 11.15 då det är äcklig jävla skitlunch som jag inte äns vill ha. Allt är skit idag...
 Jag föröker ringa mathias men telefonen säger bara" just nu kan du inte nå det önskade nummret"
Gråter ännu mer och har bara lust att kasta den åt helvete.

Jävle helevetes skit dag.
jag vill inte äns veta hur resten kommer bli.
Säkert en massa snesteg å saker kommer hända som jag inte vill.
Jag kommer sabba allt som jag kämpat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0