hej hej maj

Jag och vicky var på stan i Torsdags och hittade 6 stycken linnen på Cubus.
6 st likadana typ, det var olika frukter på varje med olika fräna ord.
Så tänkte vi, eftersom att vi e 6 stycken brudar som ska åka utomlands så skulle de va as kul om alla hade en frukt var! Så ja stack förbi där igår och köpte hem mig ett linne. KÖRSBÄR!



Har även vart iväg lite med mamma och pappa idag å fått med mig en kalasbra sak hem!
En sop;D  Så ja kan sopa upp allt hår efter en klippning så ja slipper dra fram dammsugarn efter varjegång.





Nu ska jag nog inte handla så mycket mer denna månad.
Det kan jag förövrigt inte heller, eftersom jag köper min bussresa till swedenrock
på måndag.. urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0