hålla käften.

Träffa en liten hunla igår.
Dock va han död:(


Måste säga att jag e grymmt besviken. Jag vet inte på vem eller så men någon av mina nära vänner har i alla fall problem med att tänka. jag kan inte säga allt för mycket i bloggen, men du som tar åt dig, gör de. För det e fan inte okej att gå och prata om andras liv utan att veta något precis om det till någon annan av mina vänner.
Hur kul tror du då att det är när dom står och frågar mig om saker jag inte alls fattar hur dom fått reda på fakta ifrån?

e grymmt besviken.


Kanske man borde börja hålla käften och isolera sig igen.

Kommentarer
Postat av: Mall

?!berätta

2010-05-22 @ 13:03:55
Postat av: Anonym

naw, gullig bild:D

2010-05-22 @ 19:39:19
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Michaellena

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:22:16
URL: http://michaellena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0