ett steg närmre!

kan inte säga att det hännt nå spännande idag.Inte mer än att det var tacos på skolan å att ja satt hemma hos Denize å drack kaffe, två koppar, så jag höll på å pissa på mig.

Eller jo! jag har köpt en tröjja för 30 spänn också!
De va ett kap.


Snart är det i alla fall daxx för swedenrock, å man kan ju säga att ja längtar!
+ att de också är Kos ganska så snart! Sommaren är kort som sagt, å ju snabbare de går ju snabbare ere kos ;D
Hittade två till bikinisar jag vill ha idag, + ett linne med min kärlek på, Steven ♥ De linnet ska jag nog köpa imorgon. 

Ikväll kommer vi ett steg närmre swedenrock, ska boka Festivalbussen. HOHO!


Kommentarer
Postat av: Mallll

haha vi har ju köpt liika tröjor idag:D <3 snygg,d

2010-05-05 @ 17:16:40
Postat av: vart har du köpt tröjan? :)

2010-05-06 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0