dreams ARE coming true!

det sägs ju att drömmar går i uppfyllelse,å så kan det ju vara.
men det finns även saker i drömmar som har betydelse i verkliga livet! Å det kan jag vara bevis på idag..

Inatt drömmde jag att jag var på Swedenrock å att jag tapade tände, och att drömma att man tappat tänder betyder att man ska vinna pengar! Så, när jag var på ica å köpte mat till tåget så köpte jag även lotter.
Skapade dom när jag kom hem,  å SÅKLART så vann ja:D

FYFAN VA JAG E LYCKLIG NU!! SÅ KOMIHÅG, OM DU TAPPAR TÄNDER PÅ NATTEN, KÖP EN LOTT PÅ DAGEN!



Kommentarer
Postat av: Mortenmiriam

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-04-04 @ 11:09:41
URL: http://mortenmiriam.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0