-

har just kommit ut ur duschen så nu sitter jag och camar naken för massa främlingar som addat mig! haha as kul! Dom ba, BOOBIES. ja ba; OKEEJ! haha!
Iaf, jag va ute å krattade i nästan en timma. Snacka om att ja har skavsår mellan tummen å pekis nu -.-  SUCK.
Kom å tänka på en sak... Är det inte på hösten man krattar?



Imorgon efter skolan var min plan att åka till Emma. Vi skulle mysa i trångis, klappa på hennes dräggliga vovve å åka häst å vagn. Men hon e apa sjuk, å de e inte alls bra! Och jag vill inte bli sjuk heller så jag stannar hemma.
Men som tur var så har jag ju andra vänner! (tro de eller ej!)  Å vi har ryktats om att det e finfint väder imorgon, så de nalkas grillning:D IGEN! hihi






om en vecka e jag i sthlm, hos min mathias

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha jo, det är på hösten man krattar. På våren sopar man grus ;)

2010-05-06 @ 20:26:07
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack så mycket :)

2010-05-06 @ 21:16:44
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0