GE FAN!

kan alla bloggare bara ge fan i att åka utomlands helatiden? Man blir ju galen själv! Här sitter jag, i norrland med tinande snö runtom mig å läser bloggar, å alla åker bort. Haha det suger ju. Jag vill också åka utomlands.
  Igår satte jag mig faktiskt och kollade på Resias hemsida å sistaminuten resor dagen efter att jag skulle komma till sthlm, man kan ju iaf önska å drömma.  Hittade ju resor såklart men skickade inte iväg något till älsklingen, vill ju inte tigga ;D haha.

Måste i alla fall åka något i år känner jag. Alla åker ju helatiden å jag tycker det inte ska gå över 2 år mellan varje resa. Tycker man dock ska åka två gånger per år. Det skulle sitta som ett smäck!

man kanske skulle vart med i kissies tävling till gc..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0