jag e vaken.. ont i magen å göra lös..

vaknade av att en blööt mr.Big kom och lade sig i sängen brevid mig. Fick väl så lov å vakna rå.
Ja unnade mig ännu en dusch å sen åt ja en gooo frulle som tyvär gav mig magont. Men nu ere över, efter lite vila.
Ingen aning om vad som kan hända idag, vi lär ju komma på något tillslut.
mr.Big ska jobba om nån timma, då lär ju jag ta en prommenad, leta praktik och kanske kolla på ännu mer sex and the city. Göttgött.

Har egentligen massa saker att göra här hemma. städa, he upp saker på väggarna å få lite ordning.
Kan iaf säga att det kanske e helt fel färg på alla möbler, de blir dammigt as fort å varken jag eller mr.Big e storstädare.

see u soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0