hemma idag...

Ja e hemma idag. Vaknade med huvudverk och hade skit ont i nacken. Tror de e för att ja e stressad, så det var bara bra att jag blev hemma nu.
Skulle egentligen sova ut, men har som sagt too much tooo dooo så klev upp, å har nyss kommit ut ur duschen. MYS.

(fast att jag e hemma idag så ska jag såklart till bräcke ikväll)

Ska ner å käka frulle med mamma nu och prata om en sak jag ska redovisa imorgon.




Snygga ögonbryn va? nomnom.
Jag håller på å färgar dom.
Så ja slipper måla dom när jag vaknar om en vecka på SWEDENROCK

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Skitsnygga ögonbryn ;)



Svar: Ja, verkligen jättekul! :D

2010-06-02 @ 09:22:07
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0