AS I SAY, OFC




Skitvädret- Att lämna sthlm för att gå på läkarbesök och sommarjobba? Värdelöst. Dick får jag träffa vänner och familj, men jag önskar jag kunde åkt tillbaka efter helgen, min älskling erbjöd mikg ndå 3000om jag stannat...

Anonyma- du vet inget, du vet absolut inget om mig och mitt liv. Japp, det stör mig som fan att anonyma kommenterar, men ndå kul att se deras tankar och syn på det hela. Å vem vet, du/ni kanske inte är så anonyma..

Sockersug- Jag har ätit konstigt när jag vart borta, så nu börjar jag ha socker sug vilket jag inte alls känner mig tillfredsställd med. vill ikke de, huhu. Men, det kan man ju jobba bort, eller hur?

Myggor-
Inatt ville jag gråta.. det var en mygga i mitt rum som jag jagade i 10 min kanske, sen lade jag mig och gav upp.  Det lär bli samma visa igen inatt, eftersom att här sitter jag med fönstret öppet...




Zumba- har kollat video på youtube och testat lite, å de e fan gött!

Stockholm- Hur gött är det inte att vara långt borta från sina beskymmer? Vara med den man älskar och gör det man älskar. + att många vänner flyttar dit, å åker hem då å då gör man å. Vill vara hos mitt hjärta nu.

61 dagar kvar-
TILL KOS. Hur gött e inte det? En stor tumme upp till att åka utomlands med sina vänner. HOHO. I CANT WAIAT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0