varmt som fan idag

helloj!
Sitter just nu hemma hos Ida. Hon duschar..funderar på att göra henne sällskap ;)
Det e skit varmt idag! (för en gångs skull...) Så det blir perfekt dag för stråket! WOHO.
   Denize är hos sin kusin nu, men när hon kommer hem ska vi upp till henne iaf å kalasa! Fan va gött de kommer bli dåååå. Å sen en nett på stråket å stan.

Å jag e ute, passa er för mig =D





Ida har iaf suttit å visat mig en massa bilder från Kos ifrån förra året då hon vicky simone å lotta var där.
De så så jäävla kul ut! Å jag längtar..
   Men om en månad ÄR VI DÄR!


Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

regn här :/

2010-07-30 @ 11:14:51
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0