Vad hände med gårdagen?

Igår åkte jag ju till stan för att hänga lite på stråket med Vicky Sandra å Ida. Skulle bara dansa å umgås. Men jag körde rakt på en gratis fylla! ojojoj..
Mellan ett & sex på natten minns jag från och till vad jag gjort. jobbigt men sant.

Började hänga med Sanna på Olearys medans de andra tjejerna dansade, och det betyder ju att vi tappade bort varandra när dom stängde. Så klockan ett så pratade jag med ida då alla dragit å sa ba; Vi ska på efterfest i torvalla! men jag ringer dig snart!!
Sen hade jag ringt henne ett tag efter å ba; jag e i torvalla nu! va gör ni?
Där vart de öl å absint, hur de nu stavas. Å ojojoj..
Den är de svart, vitt å rött..
Blev den underbara walk of shame hem till sanna längs motorvägen klockan 6 på morgonen också.
Hos henne käka vi kall pizza å sen skulle jag välja film.
Tog en å ba; DENHÄR! för jag ÄLSKAR björnbröder!

I morse insåg jag att det inte ens var den filmen.


jag kan ju till lägga att jag bara sov till 9.
Så nu skiter jag i stråket ikväll å ska va hemma å sova.
Nu blir det en prommenad med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0