SUPRISE JUE!

Då kan jag ju berätta för alla vad jag gjorde igår eftersom jag inte har kunnat säga ett skit om det innan!!!

Min bästa vän denize fyllde 19,
å vi har sen 3 vecokor planerat att komma på överrasknings middag hos henne, hennes mami planderade det alltså. Å yep yep vi alla  har haft sååå svårt att inte säga nå till na.  MEN i helgen kom Denize själv på att hon skulle vilja bjuda hem alla bra tjej kompisarna men det skulle ju sabba våran as braiga idé.mmmm aå ere.. Så,,, alla fick dissa henne. Vicky jobba, jag skuulle va med killen bla bla bla men Ida sa att hon kunde, för att det inte sulle låta så konstigt.         Runt 8 kom Frida och hämtade mig. as kul!! för henne hade jag inte trättat på 5 veckor om inte mer!
Vi stack iaf å hämtade vicky å åkte vidare till denize å väntade in henne å ida.
Hon hade ju ingen aning om att vi skulle vara där. Hon trodde det bara skulle vara ida rosie å hon.
men när hon kom så sjöng vi iaf, jag annika vicky rosie ida, men på hipphipp HURRA HURRA HURRA! så kom Frida fram bakom en vägg och denize började tjuta som fan. OJOJOJ.

Frida har ju jobbat i tyskland nu as länge å vi har inte sagt till denize att hon skulle komma hem. Så hon vart ju as glad.

vi grillade iaf å käka as go mat, sen satte vi oss å drack VIIn, muhaha. göttans.
Mammma kom å hämtade en smått påverkad sandra å nu sitter ja här.


Vi hade as kul igår, tack för allt!

Men nu måste jag jobba....




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad kul :)

2010-07-16 @ 15:46:33
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0