oskan tog vårt internet..

Men nu ere tebaka!:D

Jag å sanna längtar redan tillbaka till rw, vi ska dit tesammans nästa år å;) WIHO.
De blir gött de, mer bad dock, haha!

Baklänges killen ringer mig helatiden å smsar, ett sms lyder;saknar dig allvarligt. dig gör jag aldrig slut med inte för nån yjej i hela världen.

Oops, visste inte att ja va tesammans med han? men okej..
Iaf så höll ja på å svimma de sista timmarna på jobbet. Fick inte med mig mycket lunch alls så helt slut va ja!
Men nu e ja hemma, har fått i mig mat å städat rummet lite (slängt in allt i garderoben).
Nu ska ja ta en dusch, sen när pappa kommer ska ja käka å sen kommer Mathias hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0