ni vet....

ni vet att man kan göra saker som man ångrar mycket?..
Jag har varit otrogen.
Jag har sagt fel saker till fel vänner.
Jag har köpt fel tröja.
Jag har smsat en kompis att vara med, fast jag inte vill vara med henne.
Jag valde fel kille.
Jag gjorde fel val att vara hemma den kvällen.
Jag lånade pengar,
Jag var arg på mamma för inget.
Jag gjorde av med pengarna på fel saker.
Jag slösade för mycket energi på henne..
Jag skulle inte ätit den glassen.
Jag skulle inte vart ute igår..

Ni vet alla dom sakerna som bara tyngder er? suck..
Då ska jag berätta en sak som hände för några dagar sen......
en jag var liten så har jag å familjen alltid vart på en teater i dödafallet som heter Garvsyra. As kul! Å häromdagen så var det en annons om de i tidningen å man kunde vinna biljetter till de, så mamma klippte ut de å la de  på bordet för att jag å pappa också skulle smsa å försöka vinna( det var från gårdagens tidning då). Medans jag satt å åt frulle å bläddrade i den dagens tidning så hittade jag en liknande annons fast om en annnan kul sak som jag smsade på och sedan inte tänkte mer på de, inte äns sa de till nån :S
men idag på lunchen fingde öp å sade "Grattis, du har vunnit två biljetter till rockweekend festilval"
Jag var på ett krkligt ställe men sa "va? skojar du med mig? Fan va satans jävla roligt!"


Å att skicka ett sms för 15 kr och vinna biljetter för 2000kr, det ångrar jag inte.


Kommentarer
Postat av: anette

mwn wgat du skojjaR? jävla lyx!

2010-07-05 @ 17:21:20
URL: http://teenagecircus.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Seriöst? :)

2010-07-05 @ 20:18:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0