Kära vän

pratade just med min kära vän therese. Vi ska ju som sagt leka imorgon så fi fixxade upp lite planer si sådär ;)
Jag ska cykla med mamma till stan imorgon bitti, ska vandra runt med na, å sen möta therese.
Ja å hon ska lägga oss i badhusparken vid jamtlibryggan, sola, äta frukt å dricka öl/cider =D Hoppas att iknte farbror blå kommer då... suck.

Det kommer iaf bli mys pys tror jag:D om det blir beskymmer får vi väl åka till torvalla å bara ligga ute där=P
Dock e andré sjuk  (sabbade våra planer) så vi kan inte hänga inne där... menmen, livet e som de  e ;)


Nu ska jag ta mig en prommenad med hund och mamma, i min finaste uniform.
Rosa mjukisar, aerosmith tisha, dojjer å huvtröjja. MJAU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0