Juste fan! Förresten...

Jag lade ju ut en bild igår om min outfit för kvällen.
Oh no, så vart de iaf INTE. Inte nån klänning inte ;D

Vart en gammal hederlig Sandra. MJAU






Meningen var ju att jag å Sanna skulle ta tåget imorgon bitti, klockan 8, till Bollnäs för att umgås med RockWeekend kompisar, men ikke.  Det e ju nå ny grej med kod å skit för att betala via kontokortet å det e jimmies kort vi skulle betala med, å de gick bara om han var ansluten å blabla...
Så det sket sig. Vilket sög..


Så nu ska jag lägga mig. Sova ut som FAN imorgon å göra något vettigt.
Sen har jag planerat att umgås med Vicky på kvällen, men jag vet inte om hon vet det??
Vet du det nu picky poo så kan du ju smsa å ge mig bekräftelse på det ;)



Kommentarer
Postat av: Natacha

Snygg blogg!

Kramar :)

2010-07-25 @ 15:56:19
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0