Gårdagen.




Jag åkte till stan för att möta Therese. Vi kolla på tält å köpte mat och åkte sen vidare till Torvalla.
Där smidde vi planer om att åka till sthlm under yran för att yran ndå suger, och så blev det! We all liked that idéa. Sen så packa vi väskorna å gå till en fotbollsplan å solade, drack cider å mös!
Efter ett tag tror ja Therese fick solsting för hon började frysa då de va as varmt, så vi gick hem, klädde på oss å åkte till g3 för en after work öl ;) 30 kr! Gött ju.
Men i baren vare en gubbe som frågade om ja hade tung piercing så visade ja å han ba; den kan ju inte va skön att ha rint tasken, men de e olika för alla sa ja då. å han ba; ska vi testa? vill du ha min gubbkuk?
NEJ TACK. då sa jag något om att den var en gummi mask. muhaha.

Efter ett tag på uteserveringen insåg jag att jag satt med min brors jobbarkompisar, gött. å sen kom Picky poo!
Vi satt ut tiden ett tag, å sen gick vi vidare till torget där jag insåg att jag inte orkade gå hem än för jag hade ont i huvvet, så planen vart att sova hos Vicky :)   Vi stack till Goa, snacka lite med kompkisar där men sen orkade inte jag å min slöa kompis vicky mera så vi drog hem för att dricka folle på hennes balkong ;)
Men sen ringde min kära kusin, jag fick brått å stacn. Lämnade vicky helt ensammen, uffa♥
Men de va akut så jag var tvungen. Det blev alltså en natt i lugnvik inatt, pappa hämtade mig där vid 10 å nu sitter jag här.

Jag glömde ju alla mina saker hon vicky, men hon kommer till mikg om ett tag så då lägger jag in några bilder till er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0