FYFAN VA LYCKAT!

om jag skulle säga att jag mår bra så ljuger ja. haha
FYFAN va kul dag det var igår, ojoj!

Kidnappade Denize på morgonen, å lade henne i bagageluckan. Körde till coop å satte henne där i bagaget med öppen lucka. Bad en man gå fram å prata med henne (hon hade ögonbindel å handklovar så hon såg ju inget)
Hon vart iaf rädd när han börja snacka om att hon sålde saker där å hon fattade ju inget.
Vårat mål på dagen var döviken, men på vägen dit stannade vi då å då, hon gungade å kissade i en lekpark mm. Väl framme lade vi oss på gräsmattan, käka pasta sallad å solade lite. Denize trodde att vi skulle köra paintball å att vi väntade in kompisar som skulle va me. Så kom olivia, Jennifer å nån till för att göra oss lite sällskap, men då fick denize se.... en ZORB! muhaha. En såndär jätte boll man åker ner för en backe i.
Hon å vicky hoppade in i de å hon tyckte de va as kul! Värt att ge bort i present iaf.

Runt 13 åkte vi hemåt igen, men hem till Frida. Denize vart satt i en badring, for ner i vattnet åså åkte dom banan båt. Skit kul, å efter det bastade vi, fick as god mat å for sen vidare till Vicky. Fixxa oss, å runt 8 åkte vi till ida. Vi laga mat å drack öl, lekte lekar å skit.  
Jag fick i mig lite för mycket för fort så jag tog en powernap å vaknade med ett hjärta på kinden =P
mupp tjejer...  Ja, klev iaf upp å de va ja glá för, för då vart det naken fest !:D
Tuttar överallt å trosor, rumpor å ojojoj. De va så kul.




Dock e ja hundvakn nu då så fick ställa klockan på 06.30 för att åka hem å ge nalle mat. Nu sitter jag här... Ska ta en liten power nap tänkte ja.










Kommentarer
Postat av: Ravnmargit

Very good guestbook. Interesting!

2011-07-28 @ 14:13:34
URL: http://ravnmargit.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0