för er som undrar...

vad det är jag ska göra i Bollnäs så ere såhär det ligger till...
När jag var på rock Weekend så träffade jag å Sanna massa trevligt folk som jag vill lära känna bättre.
Här hemma är det just nu storsjöyran som jag inte har råd eller lust att gå på, mest isf för att umgås med kompisarna. Så då tänkte ja dra mig till bollnäs å hitta på massa kul med dom pajaserna.
Imorgon är de crusing å skit som e lockande.


Det e så de ligger till surrni.

Och det är främst dom här två mupparna jag ska hänga med.

Kommentarer
Postat av: Jakubhege

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2010-12-10 @ 13:51:31
URL: http://jakubhege.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0