ajajaj...

ja å vikcy var framme i hammarn runt 4, satt då på alanen, as varmt, å tog nån cider å öl osv.
Runt 8 var vi klar med att käkat duschat å allt å började dricka ännu mer, men jag kännde att min mage inte riktigt var med mig..
Runt 10 gick vi ner på byn för att kolla på bilarna osv... jag var helt varm i kroppen å kännde mig spyfärdig.
Efter ett tag, runt elva gick jag hem. Jag höll på att dö.
Väl hemma hos Jennifer när resten av brudarna dragit ut på byn igen så insåg ja att det inte var potatis salladen som gjort magen så, utan det var magsjuka. Fyfan va skit jag mådde. Började gråta när mamma ringde å när ja pratade med mathias också.

Sprang på toa helatiden! Va fan mer på toa än vad jag va med tjejerna.. uurk.
Somnade inte förän vid 3 heller... men fick iaf sova till elva.

Ända tre bilderna från igår, haha.
Kommer nog mer sen när jag snor av Jennifer ;)




Jag i morse.. Kryy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0