SANDRA MOBBAS!

har ätit en as god middag med familjen! Mathias saknades dock..
Åt iaf broccoli & fetaost paj å de va as gott! Sen var vi just på ICA.
en liten emo brud var å handlade å hon va själv så vi passade på att pina henne lite, men bara
för att hon alltid e kaxig bland sina vänner.
Hon stog framför oss i kassan å hittade inga pengar till sitt grogg virke. Så köpte jag blommor till mamma å till slkut sa jag; jaha, mina blommor kommer ju vissna.
Man såg att hon hade det obehagligt.

Fan vilken elak männikska jag är, men jag lovar er att hon e så mkt värre mot andra. HA

Nu ska jag ner å kolla på lets dance med familjen, hoppas på att huvudverken går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0