PÅ SKOLAN, SOM VANLIGT.

sitter på skolan nu, jag som brukar vara ledig på torsdagar! suck..
ska i alla fall ha teori, körkorts teori 09,50 - 11.15  sen tar jag tåget hem 11.50.
Fy så segt.. måste åka 7 mil hit å sen 7 mil hem för att ha teori, men jaja:P
   Varken Emma eller Rubina är här idag=(  De sög ju, tur att det är en kort dag.
Tycker i alla fall att denna vecka gått fort. Igår tänkte jag på att jag och mamma ska på stan å shoppa i helgen
å nu kom jag på att det är ju imorgon! WIHO:D  Äntligen för jag göra av med pengar igen:D

När jag kommer till stan idag ska jag köpa en present till mamma som fyller 48 på lördag, sen ska jag upp
på media å hälsa på mina kära vänner där. Det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0