KNÄPP KATT

hello igen.
Vart bara en klippning idag men de gick finfint! Behövde inte AnnaMarias hjälp alls!(förutom när jag skulle klippa hans pollisar men det hade jag ju aldrig fjort förr så...) Det vart iaf bra å han vart nöjd!

När jag kom till stan gick jag till mammas jobb, min mamma som e VD asså. HAHA.
vi satt å snacka om att de lät så lyxigt så va tvungen att säga de. Vi drog iaf till växtvaru huset å hon köpte tulpaner eftersom hon loooves that.
  Nu ska jag titta lite på... ni vet vad. Sen göra mat å dra iväg på musikdirekt med Jennifer!

 


min katt dricker sitt vatten i badkaret, detta för att hon tippar alltid ut glasen å vi vart less på att torka golven flera gånger per dag. Nu e både hon å vi nöjd.


på tal om henne så sitter hon å jamar som en pms katt å de pallar jag inte. så, jag ska ge henne ett p piller.


Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHAH kul katt:D

2010-02-19 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0