HEMMA FRÅN TRÄNINGEN

Träningen för idag blev ett medel pass.
jag har mest gymmat nu på sistonde men nu blev det 60 min med Anette & Emelie.
(så mycket roligare att ha någon å träna med)

Vi var som sagt på ett medel pass. Mycket spring å hoppande, kuta som fasen runt runt å sen ner på golvet och göra armhävningar, rygglyft och situps mm.
Tycker sånna pass e helt ok, lite för mycket spring.
Kondition e inte min grej, är hellre på promenader å går på gymmet för att träna upp musklerna.
Om man ska träna kondition på gymm kör jag hellre ett spinning pass.

Nu inför sommaren ere viktigare för mig att få fram magmusklerna å bygga på ett big ass.

Tur då att vi hade utfalls övningar för rumpan på passet,men jag kommer inte kunna gå imorgon.


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Har du facebook?:)

2010-02-07 @ 17:53:45
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0