STHLM

Är som sagt i sthlm nu.
Vi var i bålsta söndag till måndag för mathias skulle tatuera sig, som han fick av mig i julklapp.
Han ska göra en sleeve men har bara gjort början nu. MYCKET SNYGGT.
Den lilla mesen tyckte de gjorde ont, hihihihi♥
Nu är vi iaf tillbaka i våran lägenhet. Mysigt som fan. Låg å kolla på ugly betty i evigheter igår.
Har typ nyss fått höra lite tråkiga nyheter, men det är inget jag går in på just nu.
Säger bara R.I.P och att jag är värd ett hjärta i kommentarsfältet.
Nu ska jag göra mig klar å åka in på stan, de e ju trots allt mellandagsrea.

Kommentarer
Postat av: mallis

du är nog värd många ..<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3... ring <3

2010-12-28 @ 19:01:32
Postat av: pimpXprincess

<3<3<3

2010-12-29 @ 00:23:40
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0