Snart hem till vinterlandet igen.

Idag va ja å hälsa på Denize på jobbet, vart en visit på kanske, 5 minuter.. snacka om snabbvisit!
Sen har ja å mathias myst hela dan.
Om en stund ska jag börja åka mot stan, för mitt flyg går 17.50, om de inte blir försenat igen vill säga. Hoppas dock inte de, för då blir ja le.
En sak som ska bli skönt me att komma hem e ju att de e riktig vinter hemma. Här ere bara iskallt och slaks, mina skor kan ju gå sönder av den skiten!!!!
Imorrn ere studiebesök igeeeen. Denna gång på Ateljé Grönlund. Skräddare u know. Å de e brorsans tjej som jobbar där så de blidde ju skojsigt.
Sen ere skoldax å massa skit.
hatar måndagar, precis som katten gustav .

Nu tänker jag packa mina sista saker, sen ska jag å Mathias pussas in i de sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0