IDA IDA IDA, VAD SKA JAG GÖRA ÅT DIG?...

Jag fixxade idas å min frilla idag på skolan. Visst vart vi fina?
Jag plockade dock ur min frilla efter ett tag för jag tyckte de va en för fin uppsättning..
Ida dock hade kvar sin hela lektionen utan att tänka på den, å gick ut i korridoren med den.
ja tror alla skratta åt na för att hon va för fixxad!
Efter skolan tog ja hål på Anders öra, KUL!
Sen åkte ja å Ida te stan å fika å nu sitter ja hemma å klämmer på fettet.
Har ni tänkt på hur mysigt fett e?
Typ..mjukt å så sött?
Nu ska ja ut me natte

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Vilken tur :)



Ja, blir det bråk då jävlar blir det bråk! Haha ;D

2010-12-07 @ 20:56:01
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0