trötttt på städning

ja å mathias håller på å storstädar lägenheten.
Imorgon ska han ju låna ut den till Stellan å hans kompisar som ska på Sonisphere i helgen.



Det känns i alla fall as jobbigt.
jag har just packat nästan alla mina kläder å saker jag haft här för att.. ja, dra mig tillbaka till norrland.
Det här är sista dagen jag å Mathias har tillsammans här nere. det gör lite ont i mig att skriva så, men jag måste leva med att det är sant. Men jag hoppas han känner likadant, att vi MÅSTE fortsätta umgås åså, för jag tror inte jag kna leva utan honom :O  Sen vet man ju inte om vi blir in love igen å skaffar våran LillBert & Heaven Denize.

Iaf så ska jag till Denize imorgon efter praktiken. Ska va där under helgen å tat lungt. NOT. Vi kanske ska ut på lördag. Men resten av veckan hemma åså så ska jag ta det så lugnt jag kan för jag måste kunna överleva kos. Haha, eller?



Nu ska jag hjälpa Mathias med att dammsuga soffan.
Sen hoppas jag på en prommenixx.



Här iaf de bruna linserna ja fick av Ida igår. Fina va?
haha, jo ja vet.... bäst färg på kameran å mitt smink har inte smetats ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0