Tror ni ja hade ett helvete igår eller?

Efeter att ja å Mathias käkat kräftor till middag å jag diskat osv så tänkte ja ta en liten prommenad till Denize å Ida för att se deras lägenhet. Vad kan klockan varit när jag gick? Lite efter 8 kanske?
Jag var framme hos tjejerna runt elva.

Jag gick som en tok, gick fel, gick fram å tillbaka å nu har jag så grymmt ont i min kropp så jag vet inte vad jag ska göra!Å trött e jag också..
Nu satt ja iaf å kollade på en karta på eniro för att se hur jag gått. Å här e bara ett fult exempel på hur de ungefär va...



Det lila är hur jag gick.. Haga parken var vårat mål för vi visste att det var nära båda.
Hjärtat är hur jag äntligen kom fram.

Om det är nån som vill gå denna rundtur med mig nån dag så är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0