sthlm!

ja igår va man framme i sthlm då. Sova faktiskt hela resan utom rasten på 35 min å bytet i svall. Haha.
De va gött! men bussen va fullproppad, mindre kul.

Nu sitter jag iaf bara i lägenheten å mathias e på jobbet.
Jag ska strax gå ner på magcia å kolla om dom vill ha en liten praktikant idag. Men ska iaf va där imorgon å fredag (har jag bestämt).


Tanken va ju att jag skulle vara här i sthlm i två veckor nu, men de e ändrade planer.
Eftersom att jag å mathias inte e tesammans längre å jag tycker det e lite jobbigt att umgås så åker jag nog hem redan efter helgen. Tråkigt men sant.  Har ju ett liv hemma å, + att ja sen kommer åka bort en massa å skit så ere bra å va hemma ett tag också. de dryga blir ju bara å packa hem allllt skit man har här. Fuck it.



Nä, nu ska ja va duktig å gå ner till salongen.
Fast ja e så jävla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0