No fun 4 me.

en del av mina störda saker va inte sant :'( bad 4 u!
Fick iaf en sista kram av chrilleboi innan greek, yesyes. Hänga fett med denize is the shit också.
Å malin e brunett. Kan livet bli bättre? Oh yes, de kan de.
För jag ska packa upp min väska å.... STANNA HEMMA!
de trodde ni inte om mig va?
Nejmen vafan.. ska jag åka utomlands å leva på mina vänner eller? =S
Kommer ju dit med 700kr å sen ska jag "låna" av alla som e där.. inte spec snällt.
Så tur att man har avboknings skydd, så de blir att va hemma.
Men jag ska i alla fall till Sthlm i helgen å åker hem igen på torsdag. Kanske blir lite kass uppdatering, men ni överlever nog!




jag är ditt största hot, å jag stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0