MUMMA

Hela jag e svullen bara för dom här jäävla hormonerna och den undarbara tjejveckan♥
Vem har sagt att mitt privatliv ska vara privat?
Iaf så satt ja å gnällde nu när vi åt midda å mamma fatta ju va ja snacka om men pappa satt bara å kolla på mig så ja luta mig fram mot han å sa;
- jag har mens, blod som kommer ut ur puppiluren!

han skratta åt mig, jag tror han tycker jag e störd.. va tror ni?

Nu ska jag in te stan för att hänga med två as snygga tjejer.Yes, jag e såå lesbien. mjaau grr morr.
Sen ska jag sova med en av dom, ÄNNU MER SEXIGT ÅH.
det blir väl gött? Imorgon ska vi på stan å köpa pricken över i för våra maskerad outfits;)
Sen ska vi te mig å va cool... ehm.






See u all tomarrah!

KYSS Å SMEK DIN LILLA MUMINSURJÄVEL.
du ser fan finsk ut..

Kommentarer
Postat av: anonym

dom där två tjejerna var skit snygga, ligg mä ron då!

2010-08-18 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0